اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

درخشش نوجوانان آذربایجان‌غربی در نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان ژاپن

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: دو نوجوان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی دیپلم افتخار نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان کاناگاوا ژاپن را کسب کردند.

درخشش نوجوانان آذربایجان‌غربی در نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان ژاپن

جواد زاهدی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه تصریح کرد: دو نفر از اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد و پیرانشهر در نوزدهمین نمایشگاه دو سالانه بین‌المللی نقاشی کودکان کاناگاوا ژاپن، موفق به کسب دیپلم افتخار شدند.

وی افزود: شیما شفایی ۱۳ ساله از مرکز فرهنگی هنری کانون مهاباد و آیدا پروانه ۱۳ ساله عضو مرکز فرهنگی هنری پیرانشهر با درخشش در این مسابقه نام ایران را بار دیگر در عرصه بین‌المللی مطرح کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: تعداد ۲۴ هزار و ۵۷۲ اثر از ۸۷ کشور جهان به این نمایشگاه ارسال شده بود که در پایان چهار نفر از اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون کشور موفق به کسب دیپلم افتخار شدند که دو اثر از آنها متعلق به اعضای کانون آذربایجان‌غربی است.

وی بیان کرد: در مجموع تعداد ۵۲ اثر از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به این مسابقه با موضوع آزاد ارسال شده بود.

انتهای پیام/ ۶۱۰۲۹/ پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول